Listy regionů
6Dub/130

Počty monitorovaných firemních aut letos porostou

Počet vozidel, které jsou monitorovány systémem kontroly ujetých kilometrů, spotřebovaného paliva a aktuální polohy, za poslední dva roky stoupl dvojnásobně. Tato čísla v roce 2013 dále porostou, což dokazuje velký zájem firem a instituci o tento systém kontroly od začátku letošního roku.

„Vozidla v systému Webdispečink přibývají každý měsíc. Důvod je jednoznačný – poměrně velká úspora nákladů na provoz vozového parku a minimalizace krádeží pohonných hmot a černých jízd, což bylo častým zvykem zaměstnanců ještě před nástupem ekonomické krize v roce 2009,“ popisuje Tomáš Hoplíček z firmy HI Software Development.

V České republice používá systém Webdispečink téměř tři tisíce firem. Pro majitele firem je důležité mít přehled o pohybu vozidel a zaměstnanců. „Pomocí Webdispečinku mohou v reálném čase sledovat důležité parametry spojené s vozidlem a jeho pohybem. To vede k efektivnímu plánování jízd a k úspoře nákladů,“ vysvětluje hlavní důvod používání tohoto systému Tomáš Hoplíček. Měřeným parametrem může být například teplota v přepravním prostoru, což je důležité u přepravy zásilek citlivých na teplotu. Samy firmy si také hlídají práci svých subdodavatelů. „Vyhodnocovat lze také reálnou činnost pracovního stroje, třeba bagru, takže lze snadno určit, jakou dobu stroj skutečně pracoval a podle toho se pak vystavuje faktura. Je to pravdivý doklad o vykonané práci,“ upřesňuje Hoplíček.

Současný trend podnikatelů: Všechny informace mít v mobilním telefonu

Okamžitý přehled o vozidlech pomocí aplikace mobilního telefonu je nejčastější požadavek podnikatelů, majitelů firem a vedoucích pracovníků. S ohledem na rychlost řešení zakázek je pro ně důležité mít co nejvíce informací a přehledů ve svém mobilním telefonu. Je to zároveň dobrý způsob kontroly. „V telefonu je k dispozici mapa s aktuální polohou a jízdami vozidel, kniha jízd, náklady a statistiky. Pro okamžitou informaci tedy nemusí mít po ruce počítač, vše podstatné je v telefonu,“ doplňuje Tomáš Hoplíček.

Autor redakce

Komentáře (0) Trackbacky (0)

Zatím žádné komentáře.


Zanechejte komentář

Zatím žádné trackbacky